Pakeičiau pavadinimą, kadangi šiemet nepavyko išbandyt 10 naujų žaidimų. Tiesa, paveiksliuko nekeisiu dėl šito 🙂 Nors šį kartą yra tik 7 nauji žaidimai, bet visgi visai ne mažai, kaip tokiam ne labai aktyviam žaidėjui 🙂 Pasikartosiu, kad tai yra naujai išbandyti žaidimai, o ne būtinai išleisti 2017 metais. Nors tarp jų ir yra keli šių metų leidimo. Taigi pradedam.
7. Imhotep – žaidimą norėjau pažaist nuo to laiko kai jis buvo nominuotas Spiel des Jahres apdovanojimui. Bet jis nepateisino mano lūkesčių, kadangi žaidime labai mažai vietos strategijai, sunku numatyt ėjimus į priekį ir daug priklauso nuo sėkmės.
6. Cat Box – vienas iš kelių žaidimų kuriuos parėmiau Kickstarter platformoje. Mielas, paprastas žaidimukas. Šiek tiek per paprastas. Bet nuostabios iliustracijos daro jį patraukliu moteriškai pusei mano žaidėjų rato. Tai yra dažniausiai iš manęs skolinamas žaidimas 🙂
5. Legendary Inventors – per mažai kartų sužaidžiau šį žaidimą, kad galėčiau galutinai įvertint, bet tai yra geras, lengvas resursų rinkimo ir varikliuko kūrimo žaidimas. Nors jis ir yra paprastas, dar labiau jį nugludinčiau išėmus mano manymo perteklinę “skaičių sekos” mechaniką.
4. Jump Drive – vienas mano mėgstamiausių žaidimų yra Race for the Galaxy, bet jis yra labai sunkiai įkandamas naujiems žaidėjams, turi daug neaiškių ikonų ir pan. Jump Drive yra labai supaprastina šio žaidimo versija, bet tuo pačiu ir pakankamai unikali. Greitas, paprastas variklio kūrimo žaidimas, kuris kažkiek numalšina alkį didesniam broliui.
3. Avenue – mano pirmas Roll and Write žaidimas (na, tik čia kauliukus pakeitė kortos). Norėjau kažko panašaus šeimos vakarams. Nes jis labai paprastas ir primena populiarius šeimoje bingo stiliaus žaidimus. Tik šiame yra pasirinkimai, kas jį daro tikru žaidimu. Labai paprastas, neužima daug vietos, labai greitas ir turi tokį malonų efektą, kai su pieštuku pieši kelius ant popieriaus. Taipogi įdomi taškų sistema.
2. Magic Maze – turbūt dažniausiai šiemet su kolegomis žaistas žaidimas. Neįprastas, smagus. Nors po kiek laiko atrodo atsibosta, bet tuomet galima bandyti sunkesnius scenarijus. Nors tiesą pasakius, jei laikytis taisyklių 100%, tai ir pirmas scenarijus gali būti sudėtingas 🙂
1. Guildhall – šiek tiek sukčiauju, nes šį žaidimą išbandžiau 2016 pabaigoje, bet tik šiemet galėjau jį pilnai įvertinti ir suprasti, kad jis man netgi labai patinka. Labai įdomus kortų mechanizmas, daug interakcijos su kitais žaidėjais, svarbus balansas tarp pasiruošimo pabaigai ir greitų lenktynių žaidimo pabaigoje.