80073712 klaida ir Windows Servicing corruption gydymas [LT]

failedupdateSusidurti su Windows Update klaidomis darbe tenka gana dažnai. Paprastai juos sutvarkomos pakartotinai paspaudus Check for updates (ypač kai atnaujinimų patikrinimas atliekamas neseniai po švarios Windows instaliacijos ir WU servisui tenka parsisiųst nemažą kiekį informacijos apie atnaujinimus). Kartais užtenka paprasto Windows perkrovimo. Kartais padeda kiti gana paprasti dalykai. Bet neseniai teko susidurti su sunkesne problema. Turbūt atnaujinimo diegimo (ar parsiuntimo) metu kompiuteris buvo staigiai išjungtas. Dėl ko Windows Servicing failų struktūroje atsirado iškraipymas (corruption). Bandant surasti sprendimą (nes perinstaliuot mašinos visada labai nesinori) teko perskaityt nemažai straipsnių, išbandyt nemažai dalykų ir įrankių. Galiausiai pavyko užtaikyti ant Microsoft paruošto straipsnio skirto šios problemos sprendimui, kuriuo pagrindu ir sukompiliavau nedidelę instrukciją. Pradžioje instrukcijos pateikiami įprasti ir greitesni problemos sprendimo žingsniai, kuriuos verta pabandyt. Mano gi atveju padėjo tik “sveikų” failų perkėlimas iš kompiuterio donoro į sugadintą sistemą.

Iš pradžių galima bandyti sustabdyti Windows Update servisą, ištrinti %Windir%\SoftwareDistribution\ katalogą, paleist servisą ir bandyt tikrinti ir diegti atnaujinimus vėl.

Kartais gali padėti sfc /scannow komandos paleidimas.

Dar galima pabandyt atstatyti sistemą su System Restore į tašką iki susigadinimo.

Jei visi šie variantai neveikia, atliekama tokia procedūra:

  • Parsiunčiamas ir diegiamas System Update Readiness Tool atnaujinimas (pvz. skirtas Windows 7 64-bitų sistemai). Užtrunka apie 10-15 minučių.
  • Tikrinamas šio įrankio žurnalas %Windir%\Logs\CBS\CheckSUR.persist.log ar CheckSUR.log. Žiūrima į Unavailable repair files sąrašą (paprastai apačioje). Turi būti išvardinami .manifest, .mum ir .cat failai.
  • Iš tvarkingo kompiuterio %Windir%\Winsxs\Manifests\ katalogo paimami tvarkingi .manifest failai išvardinti žurnale ir nukopijuojami į probleminio kompiuterio %Windir%\Temp\CheckSUR\manifests\ katalogą.
  • Iš tvarkingo kompiuterio %Windir%\servicing\packages\ katalogo paimami tvarkingi .mum ir .cat failai ir nukopijuojami į probleminio kompiuterio %Windir%\Temp\CheckSUR\servicing packages\ katalogą.
  • Vėl paleidžiamas System Update Readiness Tool atnaujinimas ir laukiama kol pasibaigia procesas. Vėlgi apie 10-15 minučių.
  • Bandoma vėl paleisti atnaujinimo diegimą, kuris sukėlė 80073712 klaidą. Šį kartą jis turėtų tvarkingai įsirašyti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *