Carcassonne yra vienas pirmųjų mano išbandytų stalo žaidimų. Ir vienas mėgstamiausių. Turiu ir kelis papildymus, nors žaidimas man turbūt labiau patinka be jų. Nes jis toks paprastas ir tuo pačiu žavus. South Seas bando jį kažkiek pagyvint pridedant kontraktus, kai pabaigiant objektus gauni resursus, o tie resursai leidžia įvykdyti užsakymus ir taip gauti taškus. Idėja įdomi, bet man labiau patinka klasikinis Carcassonne, kai iškart gauni taškus, o neužbaigus kažko gauni dalį taškų gale žaidimo. Taipogi šiame variante pasirodė, kad labai daug žaidime kelių kortelių, dėl ko labai sunku pabaigti salas. Ir aplamai kartais tiesiog sunku rasti tinkamą vietą kortelėj padėt, kai visur trukdo neužbaigti keliai. Aišku yra paprastesnis žuvų (laukų) skaičiavimas, kai jų nereikia užbaigti, kad gauti. Bet vėlgi, man patiko, kai gale žaidimo galėjai su fermomis pasverti rezultatą. Apskritai žaisdamas šį variantą vis pagalvoji, kad geriau žaisčiau originalą. Bet žaidimas nėra visiškai blogas. Tvirtas 7/10.
Yucata implementacija: naudojamas framework 2, taigi viskas panašu į kitus žaidimus, bet spalvos galėtų būti ryškesnės. Ypač, kai žemėlapis labai išsiplečia ir sunku įžiūrėti savo figūrėles salose. 8/10.